تفکر ازاد

تفکر ازاد یعنی بیان کردن بیرحمانه حقیقت

تفکر ازاد

تفکر ازاد یعنی بیان کردن بیرحمانه حقیقت

مثبت

روزی، روزگاری پدر و پسری به کوهستان رفتند. ناگهان پسر از بالای صخره افتاد و فریاد زد: "آه" و در کمال تعجب شنید که کوهستان تکرار کرد: آه
پسر با تعجب گفت: تو کی هستی؟
جواب رسید: تو کی هستی؟
پسر مجدداً فریاد کشید: من تو را تحسین میکنم.
صدا گفت: من تو را تحسین میکنم.
پسر عصبانی شد و فریاد زد: ترسو!
صدا جواب داد: ترسو!
این بار پسر رو به پدر کرد و گفت: پدر چه اتفاقی افتاده است؟
پدرش لبخندی زد و گفت:"توجه کن پسرم! سپس فریاد زد:" تو یک قهرمانی!"
صدا پاسخ داد:" تو یک قهرمانی!"
پدر گفت گوش کن پسرم! این صدای پژواک است که هر آنچه تو بگویی تکرار میکند. مردم به آن "اکو" میگویند، اما من به آن " زندگی " می گویم. زندگی هر آنچه بگویی و فکر کنی را بسوی تو برمیگرداند و اگر به دنبال عشق هستی، در قلبت عشق ایجاد کن، اگر به دنبال بزرگی هستی، شایستگی آن را در خودت به وجود بیاور

" زندگی تو یک تصادف نیست، بازتاب خود تو است "

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد